Svettigt!

Godmorgon allihopa!
Min morgon har börjat riktigt svettigt, jag gick min vanliga morgonrunda men sprang även lite denna tur och shit vad jobbigt men skönt det var. Jag ska verkligen försöka komma igång med intervallträning men jag kör på sakta men säkert metoden, om det tar emot för mycket i början så blir det inte kul.

Eftersom vårt internet inte fungerar av någon anledning så får jag blogga från mobilen så länge. Här har ni dagens schema: städa huset, byta lakan, sjunga, hjälpa Amanda med lösnaglar, gå på mitt gamla jobbs skolavslutning, kolla game of thrones med dan och Jennie och ikväll ska jag hämta min klasskompis Jakob som kommer hit på besök i ett par dagar. Så jag har att göra idag som ni märker ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback