Valborg!

Hej på er!
Igår var det dansträning dagen lång och vi avslutade det hela med att uppträda på dansens dag på Kalmar teater. Det var jättekul att komma tillbaka in på teatern igen och få springa omkring i logerna och snacka med personalen där. Dansen gick faktiskt bra trots att vi knappt har repat den alls och jag måste säga att vi låg iaf i toppen av alla nummer som uppträdde igår. ;)
 
Idag har vi haft sångworkshop, både auditionträning och berättande. Att sjunga är alltid kul så även fast jag börjde dagens på väldigt dåligt humör så är jag nu på väldigt bra humör. Eftermiddagen har vi dansat på, både balett och modern och tro det eller ej men det gick ganska bra att göra piruetter idag, jag ramlade inte en enda gång!
 
Nu har jag duschat och gjort mig fin för det är ju Valborg idag. Det här är första året som jag inte firar i Åtvidaberg med familj eller vänner och det känns lite konstigt. Men vi ska till Färjestaden ikväll och titta på brasa. Om ni kommer in här om en stund så ska ni även få en dagens make up, det var på tiden va? ;)
 
Emma och jag trotsade gårdagens väder och åt glass ändå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback