Tjolahopp!

Då mina ord verkar ha tagit slut och jag har så kallad bloggtorka så kom Matilda med en briljant idé. 
 
Här kommer tre bra saker med helgen som varit:
* Hanna och Lovi kom hit i fredags och stannade över helgen
* Vi var ute på krogen i Kalmar i lördags
I söndags var det helt underbart vårväder här på Öland då skinnjackan och solbrillorna åkte på
 
Med andra ord så har det varit en sjukt rolig och mysig helg. Det är alltid kul att ha tjejerna här på besök, det är det ultimata. Att umgås med både kompisarna här och de hemifrån samtidigt. Iaf uppdateringen har inte varit den bästa då min magkatarr inte än på topp men det blir snart bra. Jag har med andra ord inte så mycket muntert att berätta just nu. Dagens har spenderats i sängen och ikväll ska jag mysa framför Game of thrones med klassen.
 
Hoppas ni alla mår bra!
 
 
En bild från i lördags, tusan glömde fota sminket.. Det var länge sen jag bjöd på en dagens make up, men det kommer att komma tillbaka inom kort! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback