I could stay lost in this moment.

Nu ni ska ni få höra, jag har precis lyckats knepa ihop låttexten som jag har jobbat med i ett par dagar. Vi får se om jag lyckas komma på någon fin melodi till den också. Det är min första låt jag skriver på svenska, jag tycker att det är mycket svårare då allt låter mycket löjligare och klyschigare då. Men jag tycker jag har lyckats ganska bra utan att det har blivit för smörigt. 
 
Nu ska jag väcka mamma, jag vet vad ni tänker "sover hon fortfarande!!?", men nej hon började tidigt i morse så hon har bara lagt sig för att vila lite. Vi ska bort till moster och gå en sväng i solen och så ska vi klippa mitt hår. Jag har haft lite panik på det sen igår då det är ojämt och det syns att det inte är helt äkta. Men jag måste ändå säga att det ser bra ut för att inte vara inklippt. Färgen stämmer precis och eftersom mitt egna hår blivit så pass långt så blev inte längdskillnaden stor, tjockleken däremot är en helt annan historia ;)
 
 
så sjukligt fint, kolla om ni inte har sett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback