Kunde jag ge dig en dröm.

Ni fattar inte hur underbart lycklig jag var igår! Hela dagen var BÄST!! Vi gjorde 3 helt fantastiska föreställningar som blev jätteuppskattade, skulle tro att det var runt 200-250 pers som tittade på oss. Sen innan den sista föreställningen så kidnappade Dennis mig och höll för mina ögon, jag fattade ingenting och när han tog bort handen och jag kunde se igen så stod mamma och Hanna framför mig. Alltså känslan jag fick i kroppen, lyckoruset går inte att förklara, jag skrek, skrattade och grät på samma gång. Tänk att de kört ända hit efter en lång arbetsdag för att få se mig! Jag tror inte att de kan förstå hur mycket jag uppskattar att de kom hit, de är bäst! 
 
De fick iaf båda sova här med Tove och mig och idag har vi varit i Kalmar och myst på stan lite. Dessvärre så mår jag inte så bra så medans nästan hela klassen går ut idag så ska jag stanna hemma och kolla på Disney med Anna och Tobbe! 
 
Min underbara fina Johannapanna fyller ju 20 idag med, men jag ska hem och fira henne nästa helg. En stor cybergrattiskram till dig älskling! <3 
 
en bild på mig och min filtbebis från torsdagens genrep! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback