Simply the best!

Jaha och så var helgen nästan slut, jag har slutstationen kvar innan det bär av hem till Öland igen. Många reagerar när jag säger hem till Öland men det är ju faktiskt där jag bor nu, jag känner mig hemma där. Som att man är på rätt plats vid rätt tillfälle. När jag ska hem till Åtvid så säger jag hem-hem. Hehe ;) 
 
I morse blev jag väckt av sång, frukost på sängen och paket då jag fyller på tisdag och inte är hem-hemma då. Tack till både familj, släkt och vänner för alla fin fina paket! :))
Vi ska strax åka till Anna för att fira lite mini thanksgiving med kalkon och lite smått och gott. Anna är otroligt duktig på att laga mat så jag har en känsla av att jag kommer att åka proppmätt därifrån! hihi 
Helgen har iaf varit helt underbar och det var sjukt kul att träffa nästan alla vänner igår med. Både John och Kalle kom och överraskade fast de sa att de inte kunde komma, ihh gissa vem som blev glad!? ^^
 
 
några bilder som jag lånat av Jennie! :) www.jenniek.blogg.se 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback