Om man vill vara fin får man lida pin.

Vem hade trott att det var måndag idag!!? Ja inte jag iaf, mitt huvud har nog varit med om lite för mycket press idag så jag har gått och tänkt att det varit torsdag hela dagen. Dagen började nämligen med att min grupp (klassen är indelad i 3 delar) fick feedback på våra monologer. Dvs så får man spela upp sin monolog för gruppen och så ger Thomas feedback och säger en massa kloka saker så man får något att tänka på och jobba med.
Eftersom jag har ngt fel i huvudet och blir fruktansvärt nervös så har jag gått och spänt mig över det här i en hel vecka och därmed har jag känt mig helt utpumpad hela dagen samtidigt som det känts som en sten släppt från hjärtat. ;)
 
Nu i eftermiddag tog jag, Paulina och Oscar en mysig cykeltur in till Färjestaden och tillbaka. Det finns nog inget bättre än frisk luft när man känner sig lite seg! 
 
Min nyttiga frukost, jajamensan jag har börjat äta havregrynsgröt och ägg måndag-torsdag. Blä jag hatar gröt men nyttigt är det iaf.. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback