Where you think you're going baby?

Åh vilken underbar dag det har varit idag igen! Jag hoppas vi kan hinna ut till stugan en sväng i morgon mellan sminkningar,bal och hej kom och hjälp mig. Anton och jag hade det iaf helt sjukt bra i stugan i eftermiddag. Vi paddlade kanot, åt varsin bulle och tog årets första dopp. Fy vale så kallt det var, men skönt!

Lite bilder från dagen!


jag och Hanna innan vi gick på scen!


efter vi varit duktiga så tog vi oss en glass.jag trodde aldrig att det skulle hända mig men gissa vad?
Jag orkade inte äta upp min glass!!


min nya fina bikini, överdel från bikbok och underdel från hm!


myspys i kanoten, gissa vem som kommer ha träningsvärk i morgon?


hihi jag var så nöjd så




årets första dopp, check!

Nu blir det grillchill med grannarna och sen sover de små flickorna med oss i husvagnen. JIppii!!
Dock ska jag upp klockan 6 i morgon, jag har 4 st balsminkningar som ska vara klara ca 11.30. Så då lär jag ramla ihop. Haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback