vikingen Dan

Nu är jag hemma igen och min babysitting gick super. Timmarna gick undan och helt plötsligt skulle jag hem, hihi de små busungarna är bara för söta!

Helgen har verkligen varit helt fantastisk, minst sagt. Den började med bowling i fredags (jag vann i mitt team) och fortsatte med party ända in på småtimmarna hemma hos Dan. Jag måste säga att natten var över all förväntan. Hihi älskar mina tokiga vänner.
På lördagen var vi och firade min kusin Matilda som helt plötsligt har blivit stor och fyllt 15, helt sjukt!
På kvällen så körde jag, Dan, Lovi och Philip på grillpremiär och hemmagjord potatisgratäng. Ni anar inte hur gott och mysigt det var.

Idag började jag dagen med söndagsångest men bestämde mig för att försöka att leva på helgen en stund till innan man inte kan ignorera verkligheten längre. Så humöret vände för typ en halvtimma sen.


det här är den enda bilden som finns från i helgen, Dan i mitt löshår. Min kamera är puts väck från fredagens festande. Men den brukar ju dyka upp så håll tummarna för tusan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback