Står jag på scenen i höst?

Igår skickade jag de sista ansökningarna och ni är säkert nyfikna på vad det är för något som jag sökt till?
Jag har sökt till 4 olika linjer och den första är musikallinje på Kulturama, den andra är sånglinje - heltid på Kulturama, den tredje är sånglinje - deltid på Kulturama och den fjärde musikartist (alltså musikal) på Öland.
Jag har velat söka i 2 år nu men jag har alltid ballat ur i sista sekunden för jag inte har vågat, jag är så rädd för att misslyckas. Det här är ju något som jag har drömt om ända sen jag var liten och nu måste jag kämpa för att komma dit jag vill. Nu får ni alla hålla tummarna för mig och visst audition är inte förrän v.12 på sångprogramen och i maj på musikalprogramen men ändå, det är bra att börja i tid. ;)


i pressed the green buttom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback