Såhär vilar vi upp oss efter helgen..

Jisses vilken härlig chillkväll det blev hos Honeyponey. Vi såg Hanna Montana filmen (igen) haha ni tycker säkert att det är skittöntigt men det är faktiskt en av mina favoritfilmer, jag gråter alltid en skvätt. Den är så himla bra!
Nu måste jag sätta mig och klinka lite vid pianot och sjunga en trudelutt för att lugna ner mig lite. Är lite uppstressad!

Så jag säger god natt och hoppas att alla har haft en bra start på veckan.


hoho såhär såg Hannas bord ut, varför har vi en förmåga att alltid duka upp med allt som finns och sen knappt röra hälften? Haha

Kommentarer
Postat av: Jens Norell ♥

Anmäl dig till dagens blogg, då har du chansen att synas för 550 besökare varje dag! :)

2012-02-20 @ 22:00:35
URL: http://jensnorells.blogg.se/
Postat av: Linda

Ta gärna en titt på min blogg, kramis!

2012-02-20 @ 23:46:49
URL: http://euphoria.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback