Nu börjar det.

Väskan är nästan färdigpackad och om ungefär en halvtimma så kommer min älskade fina Hanna som erbjöd sig att skjutsa ner mig till mitt nya hem. Just nu kan jag inte fatta att jag inte kommer sitta här ikväll, sova i min säng, äta frukost i vårt kök och skicka ett sms till en av alla underbara och fråga om vi ska ses ikväll..
Helgen har varit helt fantastisk. I lördags överraskade alla mina fina vänner mig här hemma med en överraskningsfest. Jag blev så himla glad, alla hade verkat så ointresserade så jag var jätteledsen innan. Haha
Men det har varit jobbigt också, i lördags blev det många krokodiltårar och gråtkalas.
Nu tänker jag börja peppa och tagga. Jag gör det här för min skull och jag vet att bara jag vänjer mig så kommer jag trivas som fisken i vattnet.
Alla mina fina vänner kommer alltid att finnas kvar!


jag vet någon som kommer sakna mig iaf och jag kommer sakna henne också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback