I hate to leave you I really must say

Zumban var så mycket jobbigare idag när man kände igen rutinerna och kunde ta ut rörelserna lite mera. Men det är iaf sjukt roligt óch jag rekommenderar verkligen den här träningsformen, det är ren fettförbränning!
När jag kom hem var det fullt hus ikväll igen, det är trevligt att ha folk hemma synd bara att det är av en så sorglig anledning.. Nä nu ska jag betala vår utlansresa (kommer mer info om den snart när allt är klappat och klart) och sen tänker jag gå och lägga mig och läsa.

Jobbar heldag i morgon som vanligt får jag väl ta och säga. Jag har slagit rekord i bokade timmar den här månaden, yey och ändå är jag inte bokad på alla dagar som jag har lagt ut än men det kommer nog!

Nattinattipuss.


alltså den här tjejen har varit hos oss hela kvällen jag vet inte ens vem det är...
hehe okej då det är faktiskt jag på bilden och jag måste berätta att jag tycker det är sjukt kul att ta fula bilder på mig själv så den här bilden är bara en i mängden och långt ifrån den värsta.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback