och så åker vi till stan igen.. hehe

Sorry för dålig uppdatering igår men jag var hemma från jobbet pga fruktansvärd huvudvärk, så det var inte förrän på eftermiddagen jag piggnade till och orkade gå upp. Så hela kvällen spenderade jag och mamma med att göra placeringskort till min fest. Fy vilken tid det tog och de där 65 st kändes som typ 159 eller något, men fina blev de! :D

Nu ska vi till stan för att fixa lite, Johannisen ska med också. ´
Min Honeyponeyn fyller ju 19 år idag med, vi får se om vi kan plocka upp henne i stan så jag får se henne lite. Hihi

Ha en bra dag allihopa!


jag har ny skitsnygg tröja på mig från Gina. Vi får se om vi får till någon bra bild idag så visar jag er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback