What if there is someplace magic

jaha kvällen spenderades i vardagsrummet med Hanna, Emelie och Anton.
Det var meningen att fler skulle komma men aa.. Saker blir ju alltid som de blir.
Vi har iaf diskuterat TDS framtid och kommit på en bra idé. Nu ska vi se om det är värt att satsa på, annars kommer vi helt enkelt lägga ner gruppen. Jag hoppas verkligen vi kommer få det att fungera, idén är hur kul som helst.

Nu ska jag tvätta bort allt smink och glitter för att krypa ner i sängen med en bok. Jag har börjat läsa bokserien "Sanningens svärd" och jag gillar den! Så jag har ett par böcker framför mig (typ 19 st tror jag) och det gillas. Jag är nu inne på bok 2 efter en vecka så det kommer nog gå utav bara farten. :)



Kommentarer
Postat av: Petra

Är det den bokserien som är förlaga till tv-serien "Legend of the Seeker"? Tyckte jag kände igen författarens namn...

2011-01-24 @ 17:46:58
URL: http://fogelholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback