Destination Jönköping!

Yes i morgon smäller det! Då drar Anton och jag till Jönköping och kommer inte hem förrän onsdagkväll. Det står en massa skoj på schemat. Stan, hotell, shopping, hotellfrukost, möte, fotografering, träning, blogg (om det finns tillgång till dator) och massa annat.

Anton ska alltså göra sin första plåtning med argenturen Heartland som han fått ett kontrakt med och jag fick följa med som sällskap och stöd under fotograferingen. :D hihi det ska bli så himla kul!


hehe kan ni tänka er de här 2 mupparna själva i Jönköping? Det vi är mest oroade för är att hitta till hotell och studion. Jag var inte ett dugg orolig innan men när Anton sa att jag skulle hjälpa honom att hitta så blev jag faktiskt orolig på riktigt. Haha jag har så dåligt lokalsinne att jag skulle knappt hitta till Linköping själv! HAHA

Men men jag ska försöka hinna uppdatera bloggen i morgon innan vi åker, sen får vi se om jag har tillgång till datorn annars har jag mobilen så jag kan mobilblogga ngt. Men men i annat fall så hörs vi på torsdag!
Puss på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt hope-ringen? jättesnygg! :)

2011-01-31 @ 22:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback