Smartskaftet Emma Sofia Hallberg!

Idag har jag varit världshistoriens största klantarsel. Jag hade kollat fel på mitt schema och åkte till Grebo helt i onödan!!!! Så jäkla arg jag blev på mig själv. Jag åkte i princip bara ut dit och fick vänta 1,5 timme på nästa buss hem. Tror ni att jag blir trött på mig själv ibland eller?

Aja kvällens dansträning gick iaf superbra, vi har fyllt alla luckor och allt börjar sätta sig vilket känns skönt då det snart bara är en vecka kvar tills vi ska uppträda! :D


 nu ska jag steka pannkisar eftersom det inte finns någon mat hemma.

Imorgon ska jag iaf till Grebo och jobba heldag och jag har kollat 1000 ggr och fått det bekräftat så det är inte något jag fått för mig om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback