Sneakpeak på min blivande header

Nä nu får det räkna med förberedelser för ikväll för i morgon börjar jag 07.30 (gäsp), dock slutar jag vid halv 2, skönt!! Jag fick också precis se min blivande header till den nya designen som kommer upp på bloggen inom kort och jag älskar den!! Den är så jag, tänk att Lovippan alltid lyckas pricka så rätt.

Föresten är det någon mer än jag som känner ett sting av avundsjuka när man läser Elins kommentar till ett av mina inlägg (minns inte vilket). Hon är just nu i Thaíland i 30 graders värme, hon skriver att det är god mat, billig shopping och framför allt fina stränder. Vad mer kan man begära? Tänker på dig Elin och hoppas du har det jätteskönt, familjen hälsar tillbaka! :D


sneakpeak på designen! hihi visst ser det fint ut även suddigt? :D

Nä nattinatti nu allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback