Bilder från Together - turnén

Eftersom jag har hur mycket bilder som helst så får jag dela upp det lite. Vi börjar med turnen vi gjorde till Västerås, Östervåla och Cvalla. Dock så hade jag så roligt på resan att kameran väldigt lätt glömdes bort, ångrar det väldigt mycket nu!

Dag 1 - torsdag

sötaste Sandy!


Johanna och jag skapligt slitna klockan 7 på morgonen. haha


Petra posar


flickorna står fint på rad på resans första stopp


såklart var vi tvugna att ta en hoppbild.


oh no she's going to jump!!


Sofie var happy happy!


Sofie, Johanna, Sandy, Petronilla och Malin


Mike fick också vara med


Mia och Anna




tokfior!!


Gerry, Jane, Edward, Elisabeth, Naomi ch Daniel. Gud vad jag saknar dem!


Sofia och Emilia posar med Kenzas resemin. haha


Petra och jag


Elin joinade bilden


så skulle vi skoja till det hela lite haha


jag och My


snyggt va?


Elisabeth visar den fina ipoden.


Mike och Elin hade kramkalas


söta Naomi


Peter och jag, åh saknar saknar!!




vilka snyggingar!


Här är vi framme i Östervåla och folk ville bli sminkade.. jag fick lite panik där ett tag. Prestationsångest kallas det. Jag sminkade iaf Johanna, Sandy och Karolina. Johanna ser ni lite på bilden ovan och Sandy håller på att få smink här.


söta Karolina


Fina Sandy, jag blev väldigt nöjd med hennes sminkning. Det passade henne väldigt bra!


tjejtjusaren Peter!


lite Kenyanska smycken, visst är de underbara?


Sofia och Petra gjorde lite reklam :D


söta Jennifer!


peeaace


sötnosar!!




här var första konserten gjord och vi var tillbaka på huset där vi skulle sova. Jättemysigt men det luktade koskit ngt fruktansvärt. Haha


älskar den här bilden på Anna!


vackra Petronilla <3


på kvällen skrev killarna en låt om hur hungriga de var, haha bäst var den!




och finally så kom de med typ 25 pizzor som vi sliasade.




på kvällen blev det en MASSA lek och en massa prat. det var faktiskt efter den här kvällen jag vågade öppna käften och prata engelska. nu bara kommer det, inte alls pinsamt! :D


ja jag har alltid varit lite speciell...


hampus haha


hampus och kenny som statyer


Jennifer


Sofia och Sofia


söta Jane


Simon och Hampus

Dag 2 - fredag
Fredagen var en underbar dag, vi tillbringade hela dagen i Västerås med massa shopping och slöande. Västerås är för övrigt en så fin stad och jag funderar på att flytta dit en period av mitt liv. På kvällen lekte vi och hade även ett möte där vi fick höra nästan alla ungdomars historia så vi tjöt som så grisar. Tyvärr har jag inga bilder från denna dagen..

Dags 3 - lördag
Den här dagen drog vi allihopa in till Västerås och uppträdde på torget, vilken succé det blev! På en kvart fick vi 600 spän! På kvällen hade vi konsert.


Söötaste Petra!


Peeeeeeeter


Daniel spelar fotboll


Flickor flickor flickor :)


mycket trumande på allt möjligt blev det. haha

Dag 3 - söndag
Det kändes verkligen tråkigt att åka hem, jag hade velat stanna kvar hela sommaren och åka runt i landet och sjunga och umgås med kenyanerna och musikprofilen. Vi begav oss iaf till cvalla och hade konsert och sen blev det en lång bussresa hem och ett jobbigt avskedd när kenyanerna skulle av i Kisa.


Sandy och Jocke!


Peter


underbara Mike!


Sofiiia


ni får den fina bilden på Peter igen!


Malin, Michael och Sofie.


JJ Miche Miche


Michael och Annapanna


Elin och Mike


JJ Miche Miche posar för fullt!


me, Johanna, Mike och Elin!


Mimmi och Ingemar


Michael, John och Mike


beautiful picture of Michael.


här steker dom i solen ;)


Karolina


åh vad jag saknar Petronilla <3


linslusar :D


Anna i sin nya fina klänning



Sådär det var alla bilder ni får från turnen. Det finns tusen miljoner på facebook under gruppen TOGETHER som alla har lagt in på. Där finns det mer konsertbilder som jag tyvärr inte har ngr. Som sagt det kommer komma bilder från söndagens resa till Norrtälje. Nu är det nattinatti så hörs vi imorn.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättefina bilder.. MEN Robert är inte Michael ;)

Så han i keps är Robert!(med gröna byxerna) :)

2010-06-24 @ 22:17:15
URL: http://thisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback