Semester i Ronneby med la familia!

Som ni märkte hann jag bara med ett inlägg igår och det tog ca 2 timmar då mamma tog ur mitt löshår samtidigt. Så nu har jag kort, tunnt, fult hår igen inget roligt alls. . Internet krånglar lite idag med eftersom det var ett ÅSKOVÄDER här hela förmiddagen, vilket liv det var. Men här får ni lite bilder frn semestern i Ronneby, Karlskrona och Kalmar! :)














vår favroritaffär i Karlskrona, sjukt roliga saker fanns det där inne.


mammas favort, dock gick vi faktiskt aldrig in.. haha


god och mycket glass fick man iaf, seriöst typ dubbelt så stora kulor som man får här i åtvid!








haha det här var så grymt kul, anton och jag skulle rida på hästen på skoj ni skulle bara se vad folk glodde. det slutade med att jag och Anton båda satt och asgarvade på hästen. HAHA














mina fina föräldrar!





















Sådär nu blir det inte mer bilder. :)
Jag ska iväg till jobbet om e stund men innan det tänkte jag visa er en film från musikalen, en av mina favoriter.
Så kika in om en stund vetja.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jätte fina bilder, ser ut som ni hade det bra :D

2010-07-19 @ 22:37:53
URL: http://jengucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback