Härlig dag i Loftahammar!

Godkväll mina kära vänner!
Jag har haft en fantastiskt fin och mysig dag på en ö vid havet med Emelie, Jennie, Anton och Malin. Vi åt jordgubbar, glass, frukt och lite annat gott, badade i havet och solade en massa. Båtturen till och från ön är nästan bland det roligaste då det går som bara den och det var väldigt stora bågor på havet idag. HAHA Jennie har det på film så jag hoppas det hamnar på youtube/videofyme. Det var väldigt väldigt välbehövligt och vi ska kanske dit redan i helgen igen, hoppas det! Bilder kommer så fort Jennie lagt ut dem på facebook, vi glömde nämligen vår kamera hemma.. typiskt!

När jag kom hem blev det ett dopp i polen hos familjen Hilbert och barnen ska sova i husvagnen hos oss i natt. Jag tror mina ögon har varit för mykt i solen idag för det svider i dem och de känns svullna.. Hm vi får väl se hur det utvecklar sig.

TACK FÖR DAGEN ALLIHOPA!


här har ni de här mupparna iaf, tog bilden från Jennies blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback