We're both a part of the same story but not on the same page.

Jaha gympastiken gick bra, det var slappt och så.
Den lilla gruppen lekte hela timmen och den stora gruppenn fick ha valfritt. Tror det är typ första gången?
Det var meningen att jag skulle ha börjat med mitt handikapp arbete om ADHD ikväll men jag kan inte.
Det bara kryper i benen och jag är nervös och hela kvällen har jag gått och funderat på varf?

Sen kom jag ju på att jag ska sjunga imorn bitti i CAFETERIAN.
Jag älskar att sjunga och tycker det är jättekul när de vill att jag ska sjunga men inte i cafeterian.
Förra året på förintelsensdag gick det så dåligt som det kunde gå. Usch jag vill inte ens tänka på det.
Aja jag har bestämt kläder och allt sånt ikväll för imorn kommer jag vara som en zombie, ska nämligen vara i skolan redan vid halv 8 för soundcheck osv.




Idag kom vår blixtdiffus till kameran!
Jag ska visa er bilder imorn och vad den är bra till osv.
Den är iaf från
fotofyndet.se.

Önska mig lycka till imorn och hoppas ni kommer och tittar.
Det betyder väldigt mycket för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback