♥ .Shopping.

Jag ÄLSKAR att shoppa, har jag sagt det ngn gång?
Det finns inget bättre än att sätta på sig helt nya kläder och visa upp dom för hela världen :D

Idag blev det heldag i Linköping med familjen så jag har shoppat lite.


leggins - Gina 199 kr
tröja - Gina 149 kr
vattenflaska - Stadium 39


Linne - Gina 129 kr
Scarf - Gina 99 kr



Berlocker - Ur&Penn 15 kr:- (det är utförsäljning nu så passa på!)



jeansleggins - Cubus 179 kr
tröja - Cubus 149 kr

Jag köpte även ett par vanliga svarta leggings.
Och sen lite hemlisar. haha

Nu ska jag iväg på dansträning med TDS, woho vi har haft lov äen från dansen för lokalen har varit trasig men nu är den lagad. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback