♥ .She's going crazy.

Glömde skriva att det är supersynd om mamma som slog hål i huvudet så hårt att hjärnan nästan ramlade ut och det bultade som någon slagit en hamare med all kraft i huvudet på henne.
Jag vet inte än hur lång tid det kommer ta för henne att återhämta sig.
Kanske blir hon aldrig sig själv igen.

Just nu försöker hon vara lika cool som mig, dansar till massa gamla godingar som en full kyckling.
Vi får väl se, hon kanske blir familjens knas istället?
Nu är jag äntligen snäppet normalare än mamma :D


Tog precis en bild på henne och som ni ser så ser hon inte ut som hon gjorde för ett par timmar sen.
Vi fick tejpa ihop huvudet, de på vårdcentralen gör ju aldrig ngt ordentligt och Ingmarie är i fjällen.
Hoppas hon inte biter av sig tungan. :(

Krya på dig mamma!


Kommentarer
Postat av: Johaaaaaaaaaaaaan

Krya på Monika! krama henne från mig:D

2010-02-22 @ 23:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback