Im so happy Im so glad that I've got you.



Ikväll har jag umgåtts med min fina vän Elin. Jag har verkligen haft det jättekul, vi har skrattat och gråtit över allt och ingenting. Bäst är du. <3 Hon har också fått mig att gå med på att prova core, hjälp hur ska det här gå? Jag som inte har ngr magmuskler. Jag vet iaf att det inte kommer att ta så lång tid innan vi träffas igen vilken känns väldigt bra. :)
Nu sitter jag med tandborsten i munnen och ska strax sova, i morgon ska jag upp tidigt för att ha genrep med gympabarnen i sporthallen.

Observera att bilden är 4 år gammal ;) haha
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: elin

Det var så skönt o träffa er o er underbara familj<3

2010-04-25 @ 12:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback