Fredag och lördag.

jag har haft fullt upp och inte hunnit blogga men nu är jag tillbaka igen :) hihi saknat mig? (a)
Efter skolan åkte jag in till stan med Anton och Erica och mötte upp min underbar moster Annica som tog med mig till montlé där jag köpte nytt löshår. Jättefint!
Sen var vi och pratade med corren, makeup store och face. Jag pratade med Linda Hallberg som har typ den bästa smink och hår bloggen. Jag blev jättenervös (a) haha 
Sen hade vi dansträning, jättebra gick den! En ordentlig genomgång av I want it all och now or never var vad vi behövde :)
På kvällen blev det tjejkväll med Johanna, Hanna och Lovi. Jättemysigt, vi åt tacos, godis och popcorn sen blev det hanna montana the movie igen. Jättemysigt, jag älskar mina flickor! <3

Lördagen började med att testa på hälsofabriken i 1 timme och en kvart typ, det är väldigt bra träning och den nya easy line är suverän men aa alla vet vi ju vad jag tycker om gym. Jag bara vantrivs och känner mig allmänt dålig. Usch!
Sen blev det att färga håret ännu mörkare så det skulle matcha mitt nya löshår. Sen åkte jag till hanna och lärde med dansen till hoedown throwdown, jätterolig!
På kvällen blev det fest hos Jokke. :)


såhär ser mitt hår ut nu. :) inte bästa bilden men ni får se bättre i nästa inlägg!

Smackpuss. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback