sooooool!

Idag var det underbart väder ute, stålande sol och så var det varmt också :D
Därför så blev det klänning idag, den randiga från gina sm jag hade på Julias konfirmation.:) smart av mig för vi satt en hel del ute idag. Då fick man ju chans att sola benen och armarna lite :) hehe


Sofia smällde till Nattis på magen så hon fick en röd hand xD HAHA stackars Nattis!


Erica är en plugghäst :L


och Jokke är en tönt :L

Efter skolan åkte Anton och jag till morfar för att göra våran "roliga" naturkunskaps läxa. x'D haha
Vi kollade hur stora lavarna var på träden och så fick man olika poäng för hur stora dom var..


Vi valde trädet lön (a) haha

Sen hann jag hem och sola i nästan 20 minuter, usch jag var så trött att jag höll på att somna 
:( men var tvungen att åka tillbaka till skolan för att ha piano. Det gick jättebra :D
Men det var min sista lektion :'((((( buuhuuu, om man nu inte går i skolan på resursdagen...

smackpuss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback