Fredag.

Jaha vad har hänt idag då?
Jo dagen började med en lång promenix ända ut till morfar. :) jag och Anton bestämde oss nämligen för att vara lite duktiga och det var verkligen på tiden! Jag gick i mina nya walking-skor från PUMA som jag fick av mamma nu i veckan.
Sen satt jag som sagt och traglade upp alla filmerna på youtube och det tog sin lilla tid ändå så funkade inte alla, gaah jag blir galen!

Nu ikväll så har jag, Anton, Hanna och Marcus haft dansträning. Vi fortsatte med boys are back, vi gjorde dock inte nytt utan jobbade med det vi hade så nu kan vi det. Sen så lärde Hanna mig stegen till I want it all som hon gjort. Jättebra!!
Nu ska jag göra mig iordning läsa och sen sova för imorn ska jag upp tidigt. Ska jag spela på dopet. Shit vad nervös jag kommer vara med Lina och jag ska klara det här!!


anton och jag :)

Skicka ett lycka till sms imorn vetja. :)
Godnatt.
Smackpuss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback