Busk och Shabo :)

Vad har hänt idag då? Jo jag vaknade vid ca 9.40 fråga mig inte varf jag vaknar så tidigt mina sömnvanor är inte de bästa. Egentligen var det meningen att vi skulle åka till stan idag på bio men det kom lite saker ivägen så det blev inte så.
Istället så klippte jag mig, bara topparna men håret känns genast mycket friskare. Hela eftermiddagen och ända fram till nu har jag varit hos Busk. Jättetrevligt, vi har köpt glass och då träffade vi även Jossan. Det var jättelänge sen man såg henne!
Sen har vi sett på full frys och lite SATC.

Nu kommer äntligen de efterlängtade bilderna på Shabo!











Är han inte underbar?
Nu ska vi ta kort så jag har en bild till min nya header som jag tänkte be Lovi eller Lina göra (a)
Hör av er :)
Smackpuss. <3


Kommentarer
Postat av: Lovi

Söta NI är! :D

jag har börjat på din smackpuss grejen..men den blir inte som jag vill. :S

2009-07-20 @ 21:17:11
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback