Sööndag

Idag blev det upp tidigt och åka till Hannis :) Vi skulle plugga men jag fattade ingenting av min engelska, GAAH jag blir galen!
Men jag har alltid lika kul med Hannis så vi kollade på ngn film haha och sen åt fruksallad.

Nu ska jag till kusinerna, Matilda har fyllt år! :) graaaattis.
Ikväll blire dans, passa på och njut av helgen för imorn börjar skolan FY! Men det är iaf lov snart, tack och lov säger jag bara!

Här kommer lite bilder som Hanna gjorde om på mig:


duktig är hon:)



och nu har min dator blivit helt ** så det går inte ladda upp dom andra. :) det får bli ikväll.

Ha en bra dag, puuuuuuussar (:<3

Kommentarer
Postat av: alexanderbusk

Vi skjuter skolan ;D

2009-01-18 @ 20:09:24
URL: http://alexanderbusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback