pigga upp mig!

Det har varit en lång kväll, jag är klar med engelska uppsatsen nu iaf. Skönt! Bara det att jag har att analysera en engelska text kvar men det skiter jag i nu! Sen har jag suttit och arbetat om fattigdomen i Afrika nu, fy man blir deprimerad alltså, vi inser inte hur hiimla bra vi har det här i Sverige!
När jag blir rik och känd så ska jag göra allt jag kan för att hjälpa fattiga människor att få rent vatten, mat för dagen och ett hus att bo i!

Iaf jag måste börja träna till mitt prov imorn också, fy jag orkar inte!
Här får ni en fin låt med finaste texten:


"I don't want another pretty face, I want you and your beautiful soul!"
Gosh vad man känner sig ensam :(
vart finns den perfekta killen som ser mig som jag är?
Inte ser allt det dåliga, inte bryr sig om jag väger ett par kilo för mycket eller inte är snyggast i världen?
Som bara tycker om mig för den jag är, som vill ha mig och ingen annan.

Ibland undrar man om han verkligen finns, men jag har lovat mig själv att jag ska ut och finna lyckan.
Jag ska hitta DIG!

Kommentarer
Postat av: Lovi

ååååå..



Vi kan känns oss ensamma tillsammans! :)



<3

2009-01-18 @ 21:56:19
Postat av: Anonym

Emma gumman, det är klart han finns! <3

2009-01-19 @ 17:01:13
URL: http://sofiiafriidberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback