Piss-söndag/ Anton

Idag har varit en bra dag, jag har fått ganska mycket gjort (kanske inte så mykt som jag hade tänkt mig) och jag har spenderat den med min Lovifis :)
Vi sov ända till kl 1 SKÖÖÖNT och så åt vi pizza till frukost. :L thaha fast den var äcklig :(
Förövrigt så kollade vi på drömkåken (LOVE IT), tonade håret, målade nagellack (fast bara på ena handen), jag övningskörde (det var jättetråkigt för jag får inte köra fort och det var jättehalt) och så har vi varit på dansträningen :) (det gick sådär, vi har missat typ 3 ggr så vi var lite efter).
När vi kom hem fick vi våfflor (illamåendavarning) och gjorde lite läxor. :D
Det blev vääääldigt mykt "inom parentes" men det får ni stå ut med.
BTW så har vi lagt bud på en blond peruk, den är till hanna som spelar Sharpey i våra High School Musical shower :D det kommer bli sjukt bra :D thaha

Nu ska jag städa buren hos mina älsklingar :) Sen ska jag kanske göra lite läxor till och sedan sova för imorn är världens längsta dag, halv 9 till halv 7! usch!

Så god natt allihopa hoppas ni har haft en bra vecka och att nästa blir ännu bättre :D


På bilden: Dumbo & Smulan

SMACKPUSS!<3


om ni undrar över min rubrik så var det Anton som döpte den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback