JAG LEVER!

Japp nu har jag inte bloggat på EN OCH EN HALV VECKA och i bloggvärlden är det en evighet. Det har känts ska jag få be att tala om.
Men det har varit rätt mycket (som vanligt haha!) och så har jag behövt att bara koppla bort datorn ett tag.

Tänkte sammanfatta veckan lite kort med lite bilder, videor och text. :)

Lördag: jag sjöng på kulturhuset och var ute på krogen för första gången i mitt liv. Trots en 40 minuter försenad buss så hade vi jättekul!! Det var inte sista gången. tack för en trevlig kväll/natt!



Alltså det här var sjukt kul, Dan skrattar och jag "mimar" HAHA


Söndag: idag var jag och tittade på den finaste Lucian Åtvidaberg någonsin haft, JENNIE KEMPE! Efter det blev det pepparkaksbak med Johannisen. hihi



finast i världen är hon!



Johanna tröck upp deg i huvudet på mig :o haha


Måndag: det var menningen att vi skulle baka knäck men mamma var tröttis så jag, Busk & Anton fastnade framför svenska hjältar. det finns en hel del riktigt fina människor i Sverige!



Tisdag: idag drog jag, Anton, Erica & Lovi till Linköping och shoppade en sväng. Mina fynd ser ni nedan.
På kvällen var det möte med TDS angående fredagen, alltid lika kul att träffa dem. Efter det åkte jag till min moster Annica och färgade håret. Det var mykt välbehövligt och blev skitbra. Tack Annica!


skjorta- hm 249 kr
smink- make up store
halsband-gina tricot (minns inte pris)
puderpuff- hm
ögonskuggpensel-make up store 190 kr.


 
halsbandet. :)



transparent puder- 260 kr
ögonskugga- 135 kr
pensel- 190 kr



Onsdag: Idag hade musikprofilen julkonsert, jag fick en egen låt och tror ni att jag var skapligt nervös när vi körde igenom låten första gången samma dag vi skulle köra den? Jaaou men det gick nog ändå rätt okej. My och Elin spelade iaf jättefint till.
Jag sjöng "The climb" och sen körade jag bakom duktiga Petra på "Living on a prayer".
Vi åkte direkt efter kören till farmor och kollade på oskyldigt dömd med mina craxy kusiner Lina och Nathalie.


Torsdag: Idag var jag hos Lovi och Dan och tittade på den bästa filmen jag sett på länge, "Allt för min syster". Man fick sitta och hålla tillbaka tårarna hela filmen och när man väl släppte fram dem så kunde man inte sluta gråta. Så sorlig, hemsk men så sevärd film!
Jag har även läst boken men den här gången tyckte jag nog bättre om filmen (kors i taket), dock så var slutet annorlunda i filmen än i boken.



Ni måste se den här filmen 5/5 i betyg.


Fredag: Idag blev det mys med Hanna och Busk!! Busk åker ju upp till fjällen och firar där, så han lämnar mig i en hel vecka. :( Buhu!

 

Lördag: det blev en sväng till stan idag också med Anton, mamma & Annica. Vi handlade de sista julklapparna och jag köpte lite örhängen till mig själv också. hihi Det blev också CHAI LATTE (Busk jag har blivit beroende!!).
På kvällen bar det av till Falerum för att fira pappas chef Lennart som fyller 60 år. Grattis!
Anton och jag åkte lite tidigare och hämtade upp Buskis för att ha en mysig fillmkväll med vår älskade vän. <3



Sådär där har ni lite uppdatering. Hihi
Kommer mera soon!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag var också i stan i tisdags med dig :'(!

Älskar dig<3

2009-12-26 @ 15:03:07
URL: http://thisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback