"Jag är världens sjukaste"..

som karlsson så fint sa det.
Men kukelimuk-medicin hjälper inte mot halsont och yrsel.

JAG HAR VERKLIGEN INTE TID ATT HA ONT I HALSEN.
Jag och Petra skulle tränat typ 2 gånger den här veckan på living on a prayer, sen är sista emselble övningen inför lucia på onsdag, på torsdag är sista kör övningen och sen ska vi i emsemblen sjunga i en julkalender lucka, på fredag är det lucia och så har jag TVÅ SOLON, på lördag ska vi sjunga på kulturhuset också.

BUHU JAG VILL BLI FRISK I MIN HALS.
Jag har inte tid med det här. :(
plus att jag ska sjunga nästa vecka på julkonsert och sen ska TDS till greboskola.


Så idag har jag bara legat och tyckt synd om mig själv.
Skicka gärna ett krya på dig sms.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback