Så var det måndag igen.

Jaha nu vecka, nytt liv, nya chanser. Haha needå nu skojade jag bara. :)
Dagen började med företagsekonomi och jag hade oroat mig helt i onödan kan man säga. Kalla mig nörd men jag tycker det är kul! Lovis och mitt företag kommer bli typ bästa :D
Dagen har varit relativt bra ändå, lite segt bara att ha håltimme mellan 14- 15.40 och sen slutar 16.40. Menmen det här terminen slutar jag mykt tidigare än förra så jag ska inte klaga.

Kvällen har gått åt till att dansträna, vi har gjort klart hela I want it all nue, woohoo! Anton och Emelie är typ klara med now or never också, bäst är vi!!!
Nu ska jag till Busk och kolla MÄN SOM HATAR KVINNOR!! Jag är överlycklig!!! Hoppas den är bra. :D


så jävla snygg. henne vill jag se ut som!

Det blir nog inte mer blogg idag så godnatt på er!
Smackpuss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback