Vem är Emma?

Jag är en för det mesta väldigt glad och sprallig tjej som bor som inneboende på Brommaplan i Stockholm.
I höstas lyckades jag kamma hem en fast tjänst på Abrahamsbergsskolan där jag jobbar som samverkare i klass och sen fritids på eftermiddagen.
Annars så går jag på teater, kör, hos sångpedagog, pluggar och umgås med nära och kära så ofta jag bara kan.
 
Jag är född och uppvuxen i lilla Åtvidaberg där jag har hur många goa och glada släktingar och vänner som helst. ibland undrar jag faktiskt varför jag envisas med att flytta därifrån.. Men jag gillar att testa vingarna och gjorde det i 2 år på Ölands folkhögskola där jag gick på linjen musikteater i 2 år, det var det bästa och mest fantastiska jag gjort någonsin. Så nu ska jag bli skådespelare, punkt slut. 
Jag extrajobbar även som makeup-artist när jag har tid och lust. 
 
Här kan ni följa min vardag, vad jag sysslar med, hur jag mår, lite tips osv. 
Hoppas ni trivs här på min blogg! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback