Midsommar!

Nu var det två år sedan jag firade midsommar med min familj och våra familjevänner ute hos Tina i Anderstorp. Innan det har jag gjort det ända sen jag var bebis. Nu kommer jag nog aldrig att fira någon annanstans innan Tina säger att hon inte orkar med oss längre för midsommar är alltid som bäst där med alla fina människor!
Dagen går i ett med blommplockande, kranstillverkning, midsommarmat, fem kamp, tipspromenad, tårta, brännbollsmatch mot granngården som vi nu vunnit 4 år i rad, kvällsmat (som alltid äts efter 22.00 för klockan drar iväg) och förstås en massa med dans, skratt och bus.
 
TACK ALLA INBLANDADE FÖR EN FANTASTISK DAG IGÅR!
 
kranstillverkning
 
 Mamma visade ig hur man gör kransar så nästa år så är jag proffs! ;)
 
Johanna gjorde också en finkrans
 
gruppbild på kransgänget och så Peter oxh Benny som bara älskar att vara med på bild! ;)
 
 jag och världens bästa bror
 
 Fina Tina som bjuder oss varje år och så världens finaste mamma!
 

en blandning av chokladätarstafettgrenen i femkampen! haha
 
och så lite bilder från ballongsprängartävlingen, trampa sönder allas ballonger förutom ditt lags, så KUL!
 
mammas hemmagjorda jordgubbstårta, mums!
 
 
dags att gå och bada
 
 Jennie var först i

nöjd och glad
 
 sist i var Anton
 
badgänget ;)
Jennie pimade min krans med paraplyer ;) haha
 

Mina fina hjärtan <3
 

jag och fina kusin Philip får avsluta denna bildbomb!
 



Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack så jätte mycket att jag fick följa med och fira midsommar med er, jag hade hur roligt som helst men annat kan det ju inte bli när det är med er! <3

Svar: Det är klart att du får hänga med, hoppas du följer med nästa år igen!! Älskar midsommar! :D <3
Dib

2014-06-22 @ 15:26:44
URL: http://www.jenniek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback