I could walk a thousand miles!

Jag har världens underbaraste kusinbarn, lilla Saga. Det är så man blir sugen på att skaffa barn själv, fast nej, det får vänta några år till.. ;) Det bästa är att min andra kusin Daniel och hans sambo Linn får snart en liten pojke i slutet av januari så då får vi en plutt till att gosa på. ^^ Jag kom precis hem efter en lång härlig promenad med mammsen, det blir sista promenaden för den här gången för i morgon eftermiddag tar jag tåget hem till Öland igen. Det ska bli skönt att komma hem och få träffa Jakob igen, två veckor har varit alldeles för länge för mig.. :)
 
Ikväll blir det plankstek, japp jag skrev det för att göra er avundsjuka.. ;) haha 
 
Min fina mamma och jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback