Söndag.

Herregud vilken gårdag det blev, väldigt hektiskt. Efter att ha gjort en svart sotning på Hea (varför tog jag inte kort!?)  så åkte jag och Paulina hem och åt mat tillsammans med Jakob och Nico. Efter det hann vi i princip bara byta om till partykläder så drog vi på förfest med MT (musikteater) ettorna, innan det var dags att dra in till Kalmar och festa loss. Jag hade en trevlig kväll med många fina människor!
 
Idag blir det att ta det lugnt, det är Nicos tur att laga söndagsmiddag till alla så jag tänker inte röra ett finger i köket idag. Så det enda måstet jag har idag är egentligen att lämna tillbaka en bil och städa iordning lite snabbt på mitt rum. Sen tänker jag ladda upp lite bilder till er från tisdagens utflykt till Ismantorps borg! :)
 
en bild på mig och Jakob i fredags när vi drog till Kalmar en sväng!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback