There's nothing left here to remind me.

Vilken dag det har varit.. Mitt humör blev inte bättre förrän jag somnade på Jakobs rum vid fyratiden och helt enkelt fick vakna igen. Halsen värker tyvärr fortarande, men strunt samma jag har snart lov i mer än en vecka så jag får vila den ordentligt då.
Det blev ingen inspelning för mig idag, vi passade på att ta lite sololåtar där de som är friska sjunger på. Jag är som sagt inte ensam om att vara krasslig. Men den som spar han har! 
 
Jag har precis tagit en lång, skön och välbehövlig dusch och laddar inför Game of thrones. Klassen har blivit som besatt och hur kul är det inte att titta en serie tillsammans med en hel klass? ^^ 
 
någon hade kul med min webkamera igår.. ;) haha snygga Paulina!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback