Som en vind flyktar timmarna förbi.

Efter ett låååång blogguppehåll så är jag nu tillbaka igen
Utvandrarna är nu ett avslutat kapitel, ett avslutat roligt och väldigt lärorikt kapitel. Största anledningen till varför jag inte bloggat de senaste veckorna är väl att vi repat och jobbat med kostymerna från morgon till sen kväll. Veckan då vi jobbade inne på teatern började vi 8.30 och kom hem mellan 22-00 varje kväll. Föreställningarna gick verkligen fantastiskt bra och vi fick så fin respons från både publik och tidningar. Att få beröm för något man jobbat så hård med så länge känns verkligen helt fantastiskt! Både tv4 och Sveriges radio var hos oss och gjorde repotage, jag ska se om jag kan länka upp det hit på något sätt. :) 
 
Förra veckan var alla helt utslagna och iaf hälften blev sjuka efter denna intensiva period, inklusive jag. Tyvärr vaknade jag med ont i halsen idag med.. Så det blir att sitta med på ensemlen och baletten idag och kolla på när de andra har kul.. -_- 
Ikväll ska vi till Växsjö och titta på Kullbergabaletten, det ska bli både kul och spännande. De är tydligen några av Sveriges bästa dansare så jag ser fram emot det!
Ha en bra dag allihopa!
 
en bild på mig och Pavven från Kalmarteater när hon ska fixa mitt  Ulrika hår, det är något jag inte kommer sakna från föreställningen AJ! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback