Ordet är om.

Det känns verkligen som att man äter hela tiden på påsken.. och det är ju inte bara mat utan det är efterrätt också. Jag klagar inte, jag är glad att jag får mat men tyvärr så blir man ju inte sugen på mat innan det står ny mat på bordet och man uppskattar den ju inte på samma sätt då. Usch det är hemskt att man kan tänka så när det finns folk som inte ens får en ordentlig måltid per dag.. 
 
Iaf gissa hur mysigt det var att få träffa Saga idag? Jag visste att hon var liten men man kan inte förstå hur liten hon egentligen är. Och hon är så himla söt, så liten, snäll och fin i hyn. Så mjuk och liten och ja bara helt underbar. Ihh jag längtar tills hon blir lite större och börjar krypa, gå och prata! Sen var det jättekul att få träffa kusinerna och farmor också, hon gör ju alltid så god mat. ;) 
 
Ikväll kommer grannbarnen in på filmkväll, det blir mys. Jag har också hunnit med att börja kolla på Smash season 2, som jag längtat!
 
promenad i det fina vädret till farmor..
 
 
 
 
stolt mamma och pappa! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback