Lie to me Im fading.

Jag har både somnat och vaknat på fel sida. Isch, ni vet när man vaknar med helt fel känsla i kroppen för man drömt mardrömmar hela natten, vaknat och somnat och man bara inte kan skaka av sig känslan man haft i drömmarna. Men men det ska bli en bra dag idag iaf!
 
Föreställningen igår var inte alls min typ tyvärr. Såklart såg jag att de var otroligt duktiga men det var alldeles för modernt och nytänkande för min smak. Det hände inte speciellt mycket och jag satt mest i en timma och inte fattade någonting. Tur att jag hade Paulina bredvid mig som kände samma sak. Haha nu vet jag iaf att det här inte är min typ av föreställning, en erfarenhet klokare!
 
Idag ska vi spela in låtarna som vi hade med i vår föreställning utvandrarna. Min hals känns inte riktigt lika dålig som igår men jag får sjunga försiktigt, egentligen inte alls men jag vill! Ha en bra dag allihopa så hörs vi senare! :)
 
Tänk att det var exakt 2 veckor sen vi hade premiär idag, tiden går alldeles för fort. Jag vill göra det igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback