Det där med att söka jobb..

Ahhhh det är så frustrerande att sitta och kolla på när de andra sjunger och får sätta ihop körnummer och visa för klassen. Jag vill med, dumma hals! 
Just nu sitter jag och försöker skriva ett personligt brev, det är inte det enklaste direkt.. Jag har ju haft sån tur från att jag slutade gymnasiet, jag har aldrig varit arbetslös men ändå inte behöft söka ett enda jobb. De har liksom kommit till mig ändå.. Så nu är det dags för mig att söka jobb för första gången till sommaren. Måste ha pengar om jag ska gå skola i höst igen! 
 
För er som är nyfikna på vad vi ska göra nu när vi har gjort slutproduktionen så kommer vi börja med vanliga lektioner igen men även med egna projekt. Jag kommer att spela in låtar, främst egna. En är i princip färdig och så har jag två som ska bearbetas, plus att jag började skriva en ny låt igår också. Vi får se om jag lyckas ro i land detta skeppet. :) 
 
igår var det sjukligt fint väder så det firade vi med promenad, skinnjacka (första gången i år) och glass från ÖB. Mumma!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback