Im back!

Sådär ja, nu är jag tillbaka efter ett låååångt uppehåll. Blogglusten har liksom försvunnit helt i all stress med slutproduktionen. Men det går riktigt bra och förra veckan så flyttade jag till ett eget rum. Tove och jag är absolut inte osams, vi tycker bara både det är jobbigt att aldrig kunna vara ensamma och behöva anpassa sig efter någon annan.
Nu har jag snart haft en veckas sportlov där jag tagit det väldigt lugnt här hemma i åtvid. Igår åkte jag, Hanna och Johanna på roadtrip till Öland då jag behövde lämna lite möbler till mitt nya rum. Ni kommer få se bilder när nya gardiner är uppe och väggarna inte är tomma ;) hehe

Idag blir det shopping och biomys med mamma och vänner! Hörs senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback