Hold on to this last minute we have together.

Hjälp vilken dag det var igår, vi började med hårdträning direkt kan man säga. För det första så sov jag bara 3 timmar i söndags natt och sen fick jag veta på måndag morgon att vi skulle sluta klockan 20.00 då vi hade ett 2 timmars danspass. Ja ni jag tog mig igenom dagen iaf men tyvärr så har jag inte sovit bra i natt heller så jag mår illa av sömnbristen. Hoppas att jag lyckas piggna till snart, idag antar jag att vi slutar sent också. 
 
Jag visade precis Barbro och Monica (de jobbar i receptionen här) mitt rum för jag berättade att det var så fint, de blev helt saliga och sa att de också ville flytta in här. Jag förstår dem, jag vill aldrig flytta härifrån^^
Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka vila tills vi börjar, ha en bra dag allihopa!
 
Tobbe målade så fint på min hand igår ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback