Shadows, you took away the shadows.

Jaha och så var det dags att sova sista natten i min säng här hemma på länge. Jag är lika nöjd med denna kvällen som föregående. Vi har umgåts, pratat, spelat spel, ätit mammas blåbärspaj och så kramats hej då. 
De här två veckorna som jag varit ledig har varit väldigt effektiva veckor, jag har träffat så mycket kompisar och haft något för mig varje dag. Många dagar har jag ju haft flera olika träffar varje dag, vilket är kul men man blir trött.
 
I morgon drar vi redan vid 10 på morgonen så jag ska upp kl 8 för att packa och fixa det sista. Hoppas jag kan somna nu så det blir morgon snart. ^^
God natt allihopa!
 
här har ni kvällens sällskap! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback