Make a stand.

Godmiddag allihopa!
Idag är det packning som står på schemat.. Det känns ändå inte jättetråkigt, jag har kommit en bra bit på vägen nu måste jag bara hitta väskor att packa ner allt i. Jag fick sova på Antons rum i natt för min säng är överfull med massa kläder. Hehe men det är mysigt för det luktar storebror där så jag sov som en stock. Men innan jag dragit igång med packningen så har jag och mamma fixat våra naglar, vi valde att måla dem i prideflaggan precis som höjdhopparna. Fan så arg jag blev när jag såg intervjun med den ryska höjdhopperskan.. Men men det är en diskution jag inte tänker ta upp nu!
 
Ikväll kommer det lite vänner hit för att spela spel igen, vi hade så himla trevligt igår att vi bestämde oss för att vi måste ses ikväll igen. Hehe 
 
 
blogg.se bestämde sig för att krångla så det blev en tråkig cambild på mina glittriga pridenaglar, vad tycks? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback