Ihh nu börjar det kännas på riktigt..

.. för nu har jag börjat packa! Dock har jag ganska mycket klart så det är mest kläder och lite annat smått och gott.. Ska nog upp på vinden en sväng och kolla lite inredningssaker som jag vill ha till mitt nya rum. That's right, jag kommer inte ha samma rum det här läsåret. Jag kommer verkligen sakna mitt gamla rum då det var typ skolans bästa och finaste men jag hade behövt dela och det är inte värt det. Så det här året kommer jag och mina 5 kompisar från klasssen att bo i ett helt eget hus på skolagården, hur mysigt låter inte det? Jag längtar!
 
Jag packar alltid upp alla kläder på sängen i hörgar, linnen i en, byxor i en, kortbyxor i en osv.. Bästa sättet att packa kläder på enligt mig! Btw vad tycker ni om mitt svettiga nylle? Blir en lång skön dusch sen innan jag drar på grillfest med vänner. Det var iaf riktigt skönt att gå spåret med knäpptysta mamma och underbara Anna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback