Broadway here I come.

Hejsan allihopa.
Hoppas ni alla haft en lika bra dag som jag har. Vi har sparkat igång terminen med ett 3 veckors block med "gamla greker". Det är som det låter dramatik skriven för 2500 år sedan och det ska bli både svårt, kul och spännande att jobba med. Jag kommer att jobba tillsammans med PM som gick med mig förra året så det känns kanon. 
 
Jag tänkte ta tag i att sätta upp foton på väggarna så det blir gjort och jag slipper att tänka på det! Senare blir det nog lite mys i soffan en liten snabbis för i morgon måste vi vara pigga och glada för Ken i vår klass ska ha judo med oss. Spännande.. ;) 
 
här har ni utsikt från min altandörr, inte helt fel.. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback